بررسی عوامل تاثیر گذار بر افسردگی با رویکرد داده کاوی


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
نوع فایل
Zip (شامل مقاله نهایی و فایل های مورد نیاز)
حجم فایل
75 کیلوبایت
تعداد صفحات
6 صفحه مقاله
دسته بندی
تعداد بازدید
2134 بازدید
۵,۹۰۰ تومان

پروژه انجام شده با عنوان بررسی عوامل تاثیر گذار بر افسردگی با رویکرد داده کاوی تحت نرم افزار Weka انجام شده است.

داده کاوی در حقیقت فرآیند کشف دانش و الگوهای پنهان در مجموعه داده ها با استفاده از الگوریتم های خاص می باشد. الگوریتم درخت تصمیم یکی از مهم ترین تکنیک های استفاده شده در داده کاوی محسوب می شود که با ساختن مدل به پیشگویی کلاس یک شی بر اساس ویژگی های آن می پردازد.

در این پروژه به بررسی عوامل تاثیر گذار بر افسردگی با نتایج به دست آمده از تحقیق و تجزیه و تحلیل بر روی داده های به دست آمده  از پرونده ۱۰۰ مراجعه کننده به کلینیک مشاوره و روان در مانی پرداخته شده است. این نتایج با استفاده از آزمون افسردگی بک جمع آوری شده است. و تاثیر عواملی مانند اشتغال، میزان تحصیلات، تعداد افراد خانواده و جنسیت بر روی این افراد مورد بررسی قرار گرفته است. با استفاده از نتایج به دست آمده می توان به مدلی دست پیدا کرد تا با استفاده از آن درصد ابتلا به افسردگی را در افراد مشابه بررسی نمود.

این پروژه شامل فرم جمع آوری اطلاعات از افراد می باشد که در آن از آزمون افسردگی بک استفاده شده است. داده های جمع آوری شده در یک فایل اکسل جمع آوری شده و سپس تبدیل به فایل اکسل مناسب برای استفاده در نرم افزار Weka شده است. نرم افزار Weka یکی از ساده ترین نرم افزارها برای تحلی اطلاعات و داده کاوی می باشد. پس از آن خروجی مورد نیاز برای نرم افزار Weka در قالب یک فایل text ایجاد شده و فایل مورد نظر توسط نرم افزار weka تجزیه و تحلیل شد. الگوریتم به کار رفته در این تجزیه و تحلیل الگوریتم درخت تصمیم می باشد. سپس در مقاله ای با عنوان بررسی عوامل تاثیر گذار بر افسردگی با رویکرد داده کاوی نتایج به دست آمده تحلیل و بررسی گردیده و به صورت مقاله ای جهت ارائه آماده شده است.

تمامی فایل های تهیه شده در طول انجام این پروژه به همراه مقاله نهایی برای شما عزیزان آماده شده است.

بررسی عوامل تاثیر گذار بر افسردگی با رویکرد داده کاوی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.