پایان نامه آماده بانکداری الکترونیک در قالب مایکروسافت ورد


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۲۴ مرداد ۱۳۹۵
نوع فایل
Docx (مایکروسافت ورد)
حجم فایل
7 مگابایت
تعداد صفحات
97 صفحه
تعداد بازدید
1945 بازدید
۴,۹۰۰ تومان

پایان نامه ای که پیش رو دارید در رابطه با بانکداری الکترونیک می باشد. این پایان نامه کاملا قابل ویرایش می باشد و می توانید آن را مطابق با سلیقه و طبق آیین نامه ارائه دانشگاه مورد نظرتان تنظیم و ارائه نمایید. همچنین از مطالب موجود می توانید در پایان نامه خود استفاده نمایید.

شما کاربر گرامی می توانید فهرست کامل مطالب، جداول و نمودارهای مندرج در پایان نامه را از قسمت پیش نمایش دانلود و مشاهده نمایید.

در ادامه نمونه ای از مطالب موجود در پایان نامه را می آوریم.

تاریخچه بانکداری الکترونیک
از سال ۱۹۵۹ میلادی با تغییر سیستم خدمات‌دهی بانکها از شکل سنتی به سیستم نوین، نوع جدیدی از خدمات به نام کارتهای اعتباری مورد استقبال عموم قرار گرفت بنحویکه اولین سیستم بانکی ارائه کننده کارتهای اعتباری در سال ۱۹۵۹ از سوی Of America Bank در کالیفرنیا معرفی شد.
سپس اتاقهای پایاپای سنتی، اسناد بین بانکی خود را با اتاقهای پایاپای اتوماتیک تعویض نمودند، همزمان با رشد سرعت استفاده از ماشینهای تحویلداری خودکار (ATM) در دهه ۱۹۹۰، نقش بانکداری الکترونیک در سطح دنیا بارزتر و برجسته‌تر گردید و به نظر می‌رسد این روند رو به تکامل باشد.
مقدمه
روند رو به پیشرفت استفاده انسان از پول را می‌توان به چند بخش تقسیم نمود، در مرحله اول از اشیاء به جای پول استفاده می‌گردید، در مرحله دوم اشیاء گرانبهایی مانند طلا و نقره نقش پول را ایفاء می‌نمودند، در مرحله‌ای بعد سکه در مراودات تجاری مورد استفاده قرار گرفت، با وارد شدن اسکناس در چرخه اقتصاد مرحله چهارم شروع گردید، در مرحله پنجم ابزارهای بانکی (مانند انواع چک) به جای پول رایج شد و نهایتاً در مرحله آخر از وسایل پرداخت و انتقال الکترونیکی وجوه در دادوستد تجاری استفاده گردید.
بسط و توسعه فعالیتهای الکترونیکی به لحاظ کاهش هزینه‌ها، سرعت بخشیدن به انجام مبادلات، بهره‌‌گیری از فرصتهای زودگذر در عرصه تجارت و… رو به افزایش است و بانکها نیز به عنوان یکی از مهمترین شبکه‌های نقل و انتقال وجوه، وظیفه‌ای خطیر را به عهده دارند. راه‌اندازی سیستم خودپرداز بانکها و ارتباط آن با دستگاها و پایانه‌های فروش (pos) برای دارندگان کارتهای الکترونیکی این امکان را فراهم نموده تا وجوه کالاهای خریداری شده خود را به صورت الکترونیکی پرداخت نمایند.
بانکداری الکترونیک چیست؟
بانکداری الکترونیک عبارت است از ارائه خدمات بانکی از طریق یک شبکه رایا‌نه‌ای قابل دسترسی (اینترنت یا اینترانت) که از امنیت بالایی برخوردار باشد. در بانکداری سنتی میزان انباشت پول در یک دوره زمانی اهمیت دارد در حالی که در بانکداری الکترونیکی، گردش پول تعیین کننده است. یکی از اهداف بانکداری الکترونیک زمینه سازی جهت عدم مراجعه مشتریان به شعبه بانک است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.