مقاله ورزش کشتی به صورت دوزبانه (فارسی + انگلیسی)


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۸ خرداد ۱۳۹۵
نوع فایل
zip (شامل فایل ورد انگلیسی و فارسی مقاله)
حجم فایل
45/9 کیلوبایت
تعداد صفحات
8 صفحه فارسی + 8 صفحه انگلیسی
دسته بندی
تعداد بازدید
3115 بازدید
۳,۹۰۰ تومان

مقاله ای که پیش رو دارید در رابطه با ورزش کشتی بوده و به صورت دوزبانه (انگلیسی + فارسی) می باشد. هر کدام از مقاله ها در یک فایل ورد جداگانه آماده شده است. از این مقاله می توانید برای ارائه به صورت جداگانه در هر زبان یا به صورت ترکیبی استفاده نمایید و همچنین در صورتی که بخواهید می توانید مقاله انگلیسی را به عنوان مقاله ای مرجع ارائه نمایید و مقاله فارسی را به عنوان ترجمه ارائه نمایید. این مقاله ها کاملا قابل ویرایش بوده و می توانید آنها را مطابق با نیاز و سلیقه تان ویرایش نمایید.

 

فهرست مطالب مندرج در مقاله

– مقدمه و تاریخچه

– قوانین ورزش کشتی

– انواع کشتی در المپیک

– تغییرات اساسی قوانین و وزن‌ها در سال ۲۰۱۴

– چگونگی کار یک مربی کشتی

– آسیب های شایع ورزش کشتی

– تغذیه در ورزش کشتی

– منابع

 

مقدمه مقاله

کُشتی نوعی ورزش است که در آن دو انسان غیر مسلح با یکدیگر گلاویز شده و برای به زمین زدن یا بی تعادل کردن حریف خود تلاش می کنند.
کشتی یکی از قدیمی ترین و فراگیرترین ورزش های دنیا است و احتمالاً در دوران ماقبل تاریخ با تغییر شکل در جنگ های تن به تن و جایگزین کردن مرگ یا صدمات شدید با یک پیروزی نمادین ایجاد شده است. انسان شاید نخستین درس راه و رسم کشتی گرفتن و زور آزمایی کردن را از حیوانات آموخته باشد. وقتی انسان نخستین دریافت که به کمک قدرت بدنی و زور بازوی خود میتواند بهتر بر حریفان و حیوانات مهاجم چیره شود بیشتر به اهمیت کشتی پی برد. بنابراین بخشی از اوقات فراغت انسانهای اولیه با کشتی گرفتن سپری می شد تا مهارت و آمادگی لازم را در این فن پیدا کنند و در وقت نیاز بکار ببرند.

شواهد بسیاری از حضور کشتی در تمامی تمدن های آغازین بشری وجود دارد. البته اولین بار در یونان باستان به یک ورزش واقعی تبدیل و در سال ۷۰۴ پس از میلاد وارد المپیک شد. در المپیک باستان قهرمان کشتی پس از قهرمان پرتاب دیسک مهمترین پهلوان یونان شمرده می شد. داستان رقابت اودیسه و آژاکس که هومر در ایلیاد روایت کرده است از قدیمی ترین و باشکوه ترین داستان های مربوط به کشتی است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.