گزارش کارآموزی شرکت ایران خودرو رشته کامپیوتر


در حال بارگذاری
تاریخ انتشار
۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
نوع فایل
ورد
حجم فایل
300 کیلوبایت
تعداد صفحات
35 صفحه
دسته بندی
تعداد بازدید
1994 بازدید
۵,۹۰۰ تومان

گزارش کارآموزی پیش رو در شرکت ایران خودرو انجام گرفته و از این گزارش می توانید برای ارائه درس کارآموزی رشته درسی کامپیوتر استفاده نمایید. این گزارش در قالب ورد بوده و به راحتی قابل ویرایش می باشد.

پیشگفتار گزارش:

با اینکه مدت بسیار زیادی است که از جهان نرم افزاری سپری می شود ولی متاسفانه هنوز در کشور ما شرکتهای کوچک و بزرگ با کمبود نرم افزار های به روز مواجه هستند. دلایل بسیار زیادی ممکن است در این امر نقش داشته باشند ولی به طور قطع یکی از دلایل مهم آن استفاده نکردن از مهندسین و علم روز و اکتفا کردن به نرم افزار های قدیمی می باشد.

شرکتی که من دوره کارآموزی خود را در آن سپری نمودم شرکت ایران خودرو خرمدره می باشد که دارای حدوداً ۲۰۰۰ پرسنل می باشد. هدف شرکت همان طور که از نام آن کاملا مشخص است تولید خودرو و تحویل آن به بازار می باشد.

کاملا واضح که چنین شرکت عظیمی با این تعداد پرسنل نیاز مبرم به استفاده از نرم افزارهای روز پرسنلی را داراست. با این وجود و با اینکه چند سالی که از شروع به کار کردن شرکت سپری می شد متاسفانه شرکت به تازگی درصدد استفاده از نرم افزار های جدید و کارآمد شده بود. اینجانب در طی مدت کارآموزی تمام تلاش خود را جهت اخت شدن با این سیستم اداری و همچنین سعی در برآورده کردن نیازهای فعلی و آتی شرکت نمودم. امید آن است که کارآموزی اینجانب موجبات سودمندی را برای شرکت ایران خودرو خرمدره به همراه داشته باشد.

دانلود فهرست مطالب

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.